loading...
نرم افزار-بازی-انیمیشن-اموزش هک-ویروس-فیلم
علی عبدالمالکی بازدید : 1094 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

The Great Escape نام سومین سری از بازی کلاسیک محبوب و معروف AR-K می باشد که در سبک ماجراجویی و ایندی می باشد. این بازی توسط کمپانی Gato Salvaje S.L. توسعه و انتشار پیدا کرده است. به کمک Alicia بیایید تا از منطقه ۸ فرار کنید و منشاء کره طلایی اسرارآمیز را کشف کنید. داستان بازی توسط داستان پرداز معروف دنیا که جایزه های متعددی را دریافت کرده است و نام آن Greg Rucka می باشد نوشته شده است.


AR K The Great Escape pc cover دانلود بازی AR K The Great Escape برای PC

علی عبدالمالکی بازدید : 2171 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

علی عبدالمالکی بازدید : 3058 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (3)

دانلود بازی کانتر (نسخه جدید مخصوص شبکه های Lan و گیم نت) - Counter Strike Source v.34

 

 

 

(آپدیت 18-4-91) : راهنمای بازی با سرورهای آنلاین اضافه شد.

بالاخره انتظار به پایان رسید و با توجه به قولی که به کاربران سایت داده بودیم، جدیدترین نسخه کانترمخصوص بازی تحت شبکه را به شما تقدیم می کنیم.

 

Counter Strike Source v.34 حاوی آخرین آپدیت ها، نقشه ها، افکت های صوتی و گرافیکی، و لباس های جدید است.

 

این نسخه که مخصوص بازی گروهی تحت شبکه و بدون نیاز به اینترنت میباشد، برای شبکه های Lan خانگی و اداری، و همچنین گیم نت ها قابل استفاده است. حتی اگر میخواهید به تنهایی هم بازی کنید، میتوانید توسط همین نسخه یک سرور مجازی بسازید و 2 تیم از بازیکنان کامپیوتری (Bot) ایجاد کنید و از بازی لذت ببرید.

 

حتی اگر یک شبکه کوچک داشته باشید و تعداد بازیکنان شما کم باشد، (مثلا فقط 2 یا 3 نفر باشید) ، باز هم میتوانید به هر تیم تعدادی بازیکن کامپیوتری اضافه کرده و اوج هیجان در یک بازی چند نفره را تجربه کنید.

 

این نسخه برای اولین بار توسط بازی سنتر ارائه شده و به کلیه علاقمندان بازی محبوب کانتر تقدیم میشود.

علی عبدالمالکی بازدید : 1783 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (1)

جدیدترین نسخه از بازی کانتر استریک سورس (آپدیت June 2012 اورجینال) - Counter Strike Source v70

 

 

 

به دنبال ارائه نسخه های مختلف از بازی کانتر در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب جدیدترین نسخه استاندارد از بازی کانتر استریک سورس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، آپدیت کانتر 2012 بوده و بر اساس نسخه اورجینال کمپانی ValvE میباشد. یعنی نقشه های متفرقه حذف و باگ های آن برطرف شده است.

 

بازی Counter Strike Source v70 که جدیدترین نسخه از سری بازی های کانتر سورس میباشد، هم به صورت تک نفره (با بازیکنان کامپیوتری)، و هم به صورت گروهی تحت شبکه Workgroup قابل انجام است.

 

توجه : این نسخه از بازی کانتر، برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، توسط بازی سنتر منتشر میشود.

علی عبدالمالکی بازدید : 2084 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی کانتر سورس (نسخه آویارا) - آپدیت 17 ژانویه 2012

Counter Strike Source 1.0.0.69 AviaRa Edition

 

 

 

در این مطلب، باز هم نسخه جدید و متفاوتی از بازی کانتر را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه که تا کنون در هیچ کدام از سایت های فارسی زبان معرفی نشده است، نسخه AviaRa نام دارد. این نسخه از بازی کانتر، منطبق بر Counter Strike Source بوده و تا تاریخ 17 ژانویه 2012 آپدیت شده است.

 

توسط نسخه کانتر آویارا، میتوانید به سرورهای آپدیت شده ی آنلاین NoSteam متصل شده و بازی کنید. همچنین امکان بازی تک نفره و گروهی تحت شبکه Lan وجود دارد.

علی عبدالمالکی بازدید : 1307 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر سورس - آپدیت 11 می 2012 (نسخه استروگینو)

Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition

 

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت بازی سنتر  به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.

علی عبدالمالکی بازدید : 1186 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تریلر رسمی بازی Counter Strike. Global Offensive

 

 

در حالی که کمپانی ValvE تاریخ انتشار رسمی بازی Counter Strike: Global Offensive را 21 آگوست 2012 اعلام کرده است، اما به نظر نمیرسد که این بازی زودتر از 30 آگوست به صورت عمومی منتشر شود.

 

فردا 21 آگوست است و باید منتظر بود. احتمالا ValvE در مرحله اول، این بازی را در اختیار سایت های Review و اعضای VIP خود قرار خواهد داد تا خود را برای واکنش کاربران آماده کند. البته پیش از این (تقریبا 1 ماه پیش) نسخه بتای این بازی در اختیار تیم های مختلف تست در سراسر دنیا قرار گرفته بود تا اشکالات آن مشخص و برای نسخه نهایی برطرف شود. نسخه بتا طبق انتظار لو رفت و در برخی از سایت ها برای دانلود قرار گرفت. اما به دلیل اینکه نیاز به فعال سازی از طریق Steam داشت خیلی فراگیر نشد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، فیلم معرفی (تریلر) رسمی بازی کانتر استریک: گلوبال آفنسیو را برای شما آماده کرده ایم.

 


علاوه بر تریلر رسمی این بازی، فیلمی از Review سایت IGN در مورد این بازی را نیز برای شما آماده کرده ایم. در این فیلم، نقشه ها و امکانات جدید بازی توسط کارشناس IGN بررسی میشود. نقشه های محبوب بازی (مثل Dust) تغییرات زیادی کرده که در مورد آنها نیز صحبت میشود.

 

ضمنا کمپانی ValvE اعلام کرده که این بازی، کانتر 2 نیست. این خبر باعث خوشحالی هواداران کانتر شد. از این حرف اینطور برداشت میشود که کانتر 2 نیز در راه است و احتمالا در اواسط سال 2013 و با تغییرات اساسی عرضه خواهد شد.

علی عبدالمالکی بازدید : 641 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

در این مطلب، نسخه سبکی از بازی فیفا 13 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه به صورت کرک شده (SKIDROW Crack) بوده و به صورت کامل کار میکند.

 

بازی FIFA 13 دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی میباشد. در این نسخه، هوش مصنوعی بازی پیشرفت چشمگیری داشته و حرکات و اتفاقات بازی واقعی تر شده اند. حرکات بازیکنان از جمله دریبل ها و ارسال ضربات کاشته بسیار دقیق تر شده و در مجموع حال و هوای تازه ای برای طرفداران این بازی زیبا به همراه دارد.

 

اسم این نسخه، FIFA 13 Portable Demo میباشد و علاوه بر اینکه پرتابل است (یعنی نیازی به نصب ندارد و مستقیما اجرا میشود) ، نسخه سبکی از بازی اصلی به شمار میرود. این نسخه کرک شده بوده و نیاز به هیچ سریال یا فعال ساز دیگری ندارد و تمام امکانات آن کار میکند.

 

این نسخه دارای حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی است تا اکثر کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن باشند.

علی عبدالمالکی بازدید : 650 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 13.9

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6 هزار بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...




علی عبدالمالکی بازدید : 767 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)



دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (مخصوص کامپیوتر)

Angry Birds Star Wars

 

 

 

با توجه به اینکه نسخه موبایل بازی پرندگان خشمگین (جنگ ستارگان) مورد توجه کاربران سایت قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران درخواست نسخه کامپیوتری این بازی را داشتند، در این مطلب نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی زیبا و مهیج را آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. اما پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته اند، و قابلیت های هرکدام نیز پیشرفته تر شده است. اکنون آنها آماده اند تا در فضا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.

علی عبدالمالکی بازدید : 595 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (1)


دانلود <a href=


Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در سال 2013 توسط شرکت معروف Activision منتشر شده است ولی گرافیک آن قابل اجرا بر روی اکثر سیستم های امروزی بوده و نیاز به منابع زیادی ندارد.

علی عبدالمالکی بازدید : 374 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)
xb1vsps405113coverjpg-30b358

مراسم رونمایی کنسولهای نسل بعدی سونی و مایکروسافت تمام شد و همچنین Xbox one و اتفاقات بعد از آن یکی از پرحاشیه ترین و جنجال برانگیز ترین اتفاق های خبری امسال بود که حرف و حدیثهای بسیاری پیرامون آن زده می شد. گیمر ها و بازیبازان نظرات مختلف و ضد و نقیضی درباره ی آن داشتند که هر کدام به نوبه ی آن از آن دفاع یا آن را می کوبیدند. ولی حالا ما می خواهیم بدانیم سازنده ها یعنی آنهایی که روی این کنسولها بازی خواهند ساخت چه نظری درباره ی این کنسول و همینطور نسل بعدی  دارند.

اینجانب گزیده ای از برخی نظرات سازنده های مختلف درباره ی کنسول Xbox one  و همچنین نسل بعدی را جمع آوری کرده ام که تقدیم حضور می کنم.


hamid بازدید : 417 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (2)
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

hamid بازدید : 349 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

hamid بازدید : 825 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
r – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ به پست افزوده شد

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی سایت بازی سنتر یکی از اولین سایت های بازی های رایانه ای در ایران است که روز به روز به فعالیت خود می افزاید تا موجب رضایت شما بازدید کنندگان گرامی باشد. از شما بازدید کنندگان گرامی تقاضا داریم که هنگام بازدید از سایت ما را از نظرات خود بی دریغ نسازید زیرا نظرات شما باعث میشود که سایت هر چه بهتر اداره شود با تشکر مدیر سایت بازی سنتر M13
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت راضی هستید؟
    بیشتر درباره ی چه بازی هایی مطلب در سایت قرار بدهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1223
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 2851
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,768
  • بازدید ماه : 6,891
  • بازدید سال : 91,987
  • بازدید کلی : 3,702,843
  • کدهای اختصاصی
    كانتر آنلاين
    دانلود کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود پچ کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود آخرین نسخه Sxe-Injected
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    آموزش آنلاین بازی کردن
    counter-strike.ir
    See MoreDOWNLAOD