loading...
نرم افزار-بازی-انیمیشن-اموزش هک-ویروس-فیلم
علی عبدالمالکی بازدید : 1519 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (5)

یوبی سافت به تازگی از طریق صفحه ی فیس بوک طرفداران ”Watch Dogs”  در ترکیه تصاویر هنری بسیار زیبایی را از این عنوان جهان آزاد منتشر کرده است که در این تصاویر زیبا می توانیم نمایی کلی از آیدن پیر و درگیری هایی که در بازی دارد را مشاهده کنیم. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده فرمایید.


http://up.rayanbazidl.ir/up/rayanbazi/watch_dogs_box_art.jpg

علی عبدالمالکی بازدید : 1475 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

امسال شرکت Square Enix فعال تر از هر سال دیگری حضور پیدا کرده و عناوین متنوعی رو برای حضور در نمایشگاه E3 2013 گسیل کرده تا قدرت خود را به روی ناشرین دیگر بکشد.حال برای این نمایشگاه ویدئویی از عنوان مورد انتظار Thief را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید

 

عنوان اول شخص مخفی کاری Thief برای پلتفرم های PC/XOne/PS4 در تاریخی نا معلوم عرضه خواهد شد.

علی عبدالمالکی بازدید : 1395 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

عنوان Dark که در سبک و سیاقی متفاوت توسط Kalypso در حال ساخت است در نمایشگاه E3 2013 نیز حضور خواهد داشت و این حضور با انتشار یک ویدئو تریلر مخصوص آغاز شد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.


http://up.rayanbazidl.ir/up/rayanbazi/Pictures/dark_wallpaper_03_1920.jpg

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است.

میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

 

این عنوان در تاریخ ۹ Jul برای پلتفرم های PC/Xbox360 عرضه خواهد شد.

علی عبدالمالکی بازدید : 371 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Chris Perna کارگردان هنری استدیو Epic Games سازنده سری Gears of War در گفتگویی جدید بیان کرده است:
"بخاطر سبک و اتسفری که Gears of War داشته است، در این سبک بازی‌ها تکراری می‌بینم که کپی از Gears of War است. این کپی‌ها طوری در بین بازی‌ها رواج پیدا کرده است که کلیشه‌ای شده‌اند."



ادامه در ادامه مطلب


علی عبدالمالکی بازدید : 707 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

در این نسل تعدادی از IPها توسعه یافتند اما در کنار آن‌ها فرنچایزهایی بودند که با افت محسوسی روبرو شدند. شاید Resident Evil مثال خوبی برای این جمله باشد، عنوانی که در سال 1996 توسط یکی از اسطوره‌های صنعت گیم یعنی آقای شینجی میکامی خلق گردید. قطعاً می‌توان Resident Evil را به عنوان فرمانروای سبک وحشت دانست به عبارتی دیگر از زمانی که Resident Evil متولد شد تا به امروز توانسته است در صنعت گیم خوش بدرخشد. هنگامی که نسل جدید شروع شد و کنسول‌های شرکت مایکروسافت و سونی با نام‌های Xbox 360 و PS3 عرضه شدند، عنوان Resident Evil 4 که در سال 2005 بر روی پلتفرم‌های GameCube و PS2 عرضه شده بود برای پلتفرم‌های نسل هفتم نیز پورت شد و شاید این آخرین افتخار Capcom در نسل هفتم بود. پس از عرضه‌ی Resident Evil 5، بازیکنان و طرفداران شاهد کاهش یافتن المان‌های ترسناک و در کنار آن افزایش ویژگی‌های اکشن این نسخه بودند. شاید دلیل این اتفاق را رفتن آقای شینجی میکامی از Capcom دانست. ناشر این بازی برای این که بتواند جواب انتقادات را بدهد، نسخه‌ی جدیدی از این سری را در دستور ساخت قرار داد اما در همان ابتدا خیلی از طرفداران از این نسخه ناامید شدند. Resident Evil: Operation Raccoon City توسط یک استودیوی غربی به نام Slant Six Games ساخته شد و در آن ما علاوه بر این که هیچ چیز ترسناکی ندیدیم، بلکه شاهد غربی‌تر شدن این سری شدیم که قطعاً بزرگترین فاجعه‌ی این نسل همین RE: ORC است! با وجود این که در RE5 معماهای چالش برانگیز و اتمسفر ترسناک وجود نداشت اما از بعد فنی بالایی بهره‌مند بود. این در حالی‌است که RE: ORC از نظر تکنیکی اصلاً با عناوین هم سبک خود در این نسل قابل قیاس نبود.

 




ادامه در ادامه مطلب

علی عبدالمالکی بازدید : 315 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

احتمالا Call of Duty Ghosts علاوه بر عرضه روی کنسولهای نسل بعد روی کنسولهای نسل حاضر هم عرضه میشود . امروز  Mark Rubin از استدیو IW اعلام کرد که موتور جدید Call of Duty Ghosts علاوه بر اینکه کیفیت بصری این سری را در نسل بعد بسیار بهتر از قبل میکند , تاثیر بسیاری روی نسل حاضر هم دارد .


Call-of-Duty-Ghosts



طبق اعلام سازندگان گرچه این موتور مخصوص نسل بعد ساخته شده است ولی تاثیر بسیاری روی نسل حاضر هم دارد . از نگاه سازندگان این موتور چدید روی کنسولهای نسل بعد بازیها را با کیفیتی شبیه به CG ها میکند !


در ادامه آقای Rubin اشاره ای هم به بخش تک نفره داشت و گفت که بازی کننده ها میتوانند بخش مراحل بخش تکنفره را تا حدی کاستومایز کنند و این موضوع رو روند بازی و مراحل جانبی تاثیر گذار است .

علی عبدالمالکی بازدید : 702 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

وقتی که فروشگاه آنلاین پلی استیشن در عصر امروز به روز گردد, کسانی که «خدای جنگ: عروج» (God of War: Ascension) را به صورت اورجینال خریداری کرده اند می توانند از طریق دیسک خریداری شده ی خود اقدام به بازی کردن نسخه ی دمو The Last of Us کنند.





به نقل از بلاگ پلی استیشن «خدای جنگ: عروج» که دو ماه پیش به صورت انحصاری برای PlayStation 3 عرضه شد حاوی کدی بود که کسانی که مشتاق به بازی کردن نسخه ی دمو The Last of Us هستند باید این کد را داشته باشند.برای بازی کردن نگران نباشید, ابتدا دیسک «عروج» را در دستگاه قرار داده و سپس بر روی “Launch The Last of Us Demo” کلیک نمایید که در منوی خود بازی وجود دارد.


هنوز هم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ؟ اگر نسخه ی اورجینال بازی را خریداری کرده اید پس درنگ نکنید و سراغ «عروج» بروید تا از نسخه ی دمو TLOU بی نصیب نمانید.


«آخرین ما» که توسط استودیو Naughty Dog در دست ساخت است قرار است در ۱۴ جوئن برای PlayStation 3 عرضه شود.

علی عبدالمالکی بازدید : 374 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)
xb1vsps405113coverjpg-30b358

مراسم رونمایی کنسولهای نسل بعدی سونی و مایکروسافت تمام شد و همچنین Xbox one و اتفاقات بعد از آن یکی از پرحاشیه ترین و جنجال برانگیز ترین اتفاق های خبری امسال بود که حرف و حدیثهای بسیاری پیرامون آن زده می شد. گیمر ها و بازیبازان نظرات مختلف و ضد و نقیضی درباره ی آن داشتند که هر کدام به نوبه ی آن از آن دفاع یا آن را می کوبیدند. ولی حالا ما می خواهیم بدانیم سازنده ها یعنی آنهایی که روی این کنسولها بازی خواهند ساخت چه نظری درباره ی این کنسول و همینطور نسل بعدی  دارند.

اینجانب گزیده ای از برخی نظرات سازنده های مختلف درباره ی کنسول Xbox one  و همچنین نسل بعدی را جمع آوری کرده ام که تقدیم حضور می کنم.


علی عبدالمالکی بازدید : 458 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

بالاخره پس چند هفته ی جنجالی که به خاطر برگزاری مراسم E3 در آغاز تابستان امسال همه بازیسازان از عناوین جدیدشون رونمایی کردن یک هفته ی تقریبا آرامی را پشت سر گذاشتیم چرا که تمرکز بیشتر منابع خبری بر روی کنسول های نسل و بعد برنامه ی کمپانی ها در E3 2013 بود.




gamersweekendquencher

hamid بازدید : 313 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

علی عبدالمالکی بازدید : 641 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (26)


آیا شما کاربر عزیز جزء آن دسته از افرادی هستیدکه در سایت و وبلاگ خود از تبلیغات کلیکی استفاده میکنید...؟

اگر شما هم از این نوع تبلیغات استفاده میکنید حتما تا حالا متوجه شده اید که زمان زیادی از وقت خود را در اینترنت برای بهبود کیفیت سایت خود صرف میکنید تا به امید بازدید کننده بیشتر در نتیجه افراد بیشتری بر روی تبلیغات شما کلیک کنند که طبق اعلام یکی از سرویس های کلیکی از هر 1000 بازدید کننده از سایت کمتر از 5 نفر فقط بر روی تبلیغات کلیک میکنند و اگر بر فرض قیمت هر کلیک بر روی تبلیغات شما 50 تومان باشد یعنی از هر 1000 بازدید کننده شما فقط 250تومان کسب درآمد میکنید و اگر میزان بازدید از سایت شما روزانه 100 نفر باشد یعنی 10 روز طول میکشد که شما فقط 250 تومان از طریق سایت خود کسب درآمد کنید..........؟

آیا این مبلغ کم ارزش وقت گذاشتن دارد...!!


شاید شما هم وقتی که به کافی نت میروید اولین کاری که میکنید یک کلیک بر روی تبلیغات خود میکنید و یا  وقتی به خانه دوستان یا فامیل خود میروید با استفاده از کامپیوتر آنها اگر بشود حتی از آنجا ها هم یک کلیک بر روی تبلیغات خود میکنید و یا هنگام چت با دوست خود در شهر دیگر از آن میخواهید که اگر شد به وبلاگ شما برود و بر روی تبلیغات شما یک کلیک کند.


 


 


من قصد دارم با کمک شما یک گروه بسازیم.مثلا فرض کنید که 50 عضو داریم ما هر روز لیست وبلاگ های هر 50 عضو را برای دانلود در همین صفحه قرار میدهیم و بعد از دانلود لیست به وبلاگ ها میرویم و بر روی تبلغات کلیک می کنیم.


 


حال فرض کنیم که ما 50 عضو داریم(البته هر روز به اعضا افرادی جدید اضافه میشوند)و هر کلیکی 50 تومن محاسبه میشود حال در هر ماه بر روی تبلیغات ما 1500 کلیک میشود که معادل 75 هزار تومان میشود.


حالا به یکی از این سایتا برو. تو سایت های زیر:ad2ad.irبه ازای هر کلیک 30 تومان میده..persianhit.irبه ازای هر کلیک 50 تومان میده...tabligheirani.comبه ازای هر کلیک 40 تومان میده...anetwork.irبه ازای هر کلیک 40 تومان میده ثبت نام کن...بعد بنرشونو بزار تو سایتت.


و به اینجا بیا اول عضو شو بعد در قسمت نظرات همین پست آدرس وبلاگتو ثبت کن.


آدرس وبلاگ شما طی 12 ساعت در لیست جدید قرار می گیره.البته لیست تا چند روز دیگه تو سایت قرار نمی گیره تا اعضا زیاد تر بشن پس زود تر وبلاگتو عضو کن.


 

علی عبدالمالکی بازدید : 476 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

بیش از ۵۰ بازی ایرانی که با حمایت یا مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ساخته شده، در سومین نمایشگاه استانی بازیهای رایانه ای قم ارائه شده است.

بازی های ایرانی

علی عبدالمالکی بازدید : 331 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

devil_may_cry_3-wallpaper-1280x720

تصاویر جدیدی از بازی زیبا Devil May Cry منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید

 

این بازی در January 15 برای PS3,XBOX 360 منتشر میشود نسخه PC این بازی تایید شده ولی تارییخ انتشار آن نا معلوم است به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۳ منتشر میشود.

ادامه مطلب...

علی عبدالمالکی بازدید : 362 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Duke-Nukem-Forever

شرکت gear box در گفتگو با ign اعلام کرد که ما در حال ساخت دوک نوکم جدید هستیم . این قسمت به نظر ادامه ایی برای این فرانچایز قدیمی و پرمخاطب است.

وی در ادامه گفت :

من علاقه بسیار زیادی به ساخت قسمت بعدی duke nukem دارم . خلاقیت نسخه های قبلی رو یادتان میاد . من به تنها چیزی که فکر می کنم ساخت یک فرانچیز است . 

وی در ادامه گفت :

کاری که من و شرکت gearbox می خواهیم انجام بدهیم کمی با قسمت قبلی یعنی Forever متفاوت است و چیزی جذاب تر و هیجان انگیز تر از نسخه های قبل است . 

هنوز تاریخ انشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است.

علی عبدالمالکی بازدید : 377 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

fifa13-logo

به تازگی شرکت EA ، سازنده و ناشر فرانچایز شبیه ساز فوتبال FIFA 13 ، رسما اعلام کرده که دموی این بازی ۱٫۹۹ بار دانلود شده و این مربوط به نسخه های هرسه پلتفرم اصلی (PC/X360/PS3) است.

 

این در حالی است که تعداد دانلود های دموی فیفا ۱۳ ، ۲۹% از دانلود دموی فیفا ۱۲ در سه روز اول بیشتر بوده که این آمار جالب توجهی است و نشان از افزایش محبوبیت این شبیه ساز فوتبال میان مردم را می دهد.

همچنین EA اعلام کرده که ۳۷ درصد دانلود ها مربوط به بریتانیا و ۶۷ درصد آن متعلق به دانلود از ایالات متحده آمریکا است.

لازم بذکر است که دموی FIFA 13 شامل تیم های بورسیادورتموند ، منچسترسیتی ، آرسنال ، آ.ث میلان و یوونتوس می باشد.

این عنوان در روز ۲۵ سپتامبر ، بعبارتی یازده روز دیگر برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی سایت بازی سنتر یکی از اولین سایت های بازی های رایانه ای در ایران است که روز به روز به فعالیت خود می افزاید تا موجب رضایت شما بازدید کنندگان گرامی باشد. از شما بازدید کنندگان گرامی تقاضا داریم که هنگام بازدید از سایت ما را از نظرات خود بی دریغ نسازید زیرا نظرات شما باعث میشود که سایت هر چه بهتر اداره شود با تشکر مدیر سایت بازی سنتر M13
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت راضی هستید؟
    بیشتر درباره ی چه بازی هایی مطلب در سایت قرار بدهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1223
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 2851
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,772
  • بازدید ماه : 6,895
  • بازدید سال : 91,991
  • بازدید کلی : 3,702,847
  • کدهای اختصاصی
    كانتر آنلاين
    دانلود کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود پچ کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود آخرین نسخه Sxe-Injected
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    آموزش آنلاین بازی کردن
    counter-strike.ir
    See MoreDOWNLAOD