loading...
نرم افزار-بازی-انیمیشن-اموزش هک-ویروس-فیلم
علی عبدالمالکی بازدید : 443 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 392 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 459 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

بعد از عرضه مپ Dota Allstars 6.60 ، یک باگ برای این مپ پیدا شد. این باگ مربوط به آیتم جدید quelling blades است. همانطور که میدانید از این آیتم فقط 1 عدد میتوان در Inventory ذخیره کرد، با باگ زیر میتوانید از این آیتم دو عدد بگیرید و براحتی با هروهای اتکر وارد کریپتهای جنگلی شوید و گلد جمع کنید. 

آیتم Quelling Blade برای هروهای میلی 36 در صد و برای هروهای رنج 12 درصد Bouns دمیج میدهد که این مقدار دمیج فقط روی یونیتها و کریپتها تاثیر دارد و روی هیروهای دشمن بی تاثیر هست. این باگ روی هیروهای که رنج میلی مانند Syllabear/Troll/Terror Blade کار میکند.

روش باگ:

1. هروی خود را روی حالت Melee قرار دهید و آیتم Quelling Blade رابگیرید. شما حالا آیتم Quelling Blade را برای هروی Melle در اختیار دارید.

2. هروی خود را به حالت Range برگردانید.

3. Quelling Blade دیگری را بخرید. شما حالا آیتم Quelling Blade را برای هروهای Range در اختیار دارید.

4.حالا شما دوتا آیتم Quelling Blade در Inventory خود دارید که هر دوی آنها کار میکنند.

مجموع Bouns Damage این دو آیتم 122+136=152 در صد است که با این مقدار دمیج میتوانید وارد کریپتهای جنگلی شوید و گلد فراوانی جمع کنید.

علی عبدالمالکی بازدید : 458 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 356 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 654 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)
علی عبدالمالکی بازدید : 465 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

10 مبارزه بر روی مونت: این ایده برای اولین بار بود که توی یه بازی نقش آفرینی اجرا میشد و به عنوان اولین ابداع بد هم نبود... ولی بعد از مدتی یکنواخت میشد! شاید هم کلا" فکر اینکه wow رو بکنن Battle Field فکر خیلی خوبه نبوده باشه ولی به هر حال نمیشه از تاثیر مبارزه روی مونت مخصوصا" تو اینس ها و بتل گراند های مختلف چشم پوشی کرد...

9) اچیومنت: این هم یک ایده ی فوق العاده بود! ولی خوب پیاده نشد... اچیومنت توی wow نشون نمیده که یه بازیکن چقدر شاخه و برای گرفتن بعضی اچیومنت ها زحمت زیادی لازمه در حالی که بعضی از اچیومنت ها رو یه بچه ی چهارساله می تونه بگیره... در حقیقت بلیزارد کیفیت رو فدای کمیت کرده بود... یعنی واقعا" حدود 12000 تا اچیومنت واسه بازی لازم بود؟! Dragon Age تو این سیستم خیلی بهتر کار کرده و حدود 2000 تا اچیومنت هم بیشتر در نظر نگرفته ولی همون هم نشون میده پلیر چقدر وارده و تقریبا" همه ی اچیومنت ها یکدست هستن... با این همه این سیستم اچیومنت تو wow بودنش بهتر از نبودنش بود و همینجوری رتبه ی نهم Top10 ما رو به خودش اختصاص داده.

8) ده و بیست و پنج: تقسیم همه ی raid ها به دو حالت 10 و 25 نفره خیلی هم کار خفنی نبود ولی اگه از اینترنت با سرعت پایین(یا خدایی نکرده دایال آپ) استفاده می کنید حتما" قبول دارید که این تقسیم چقدر به درد تون خورده! هرچی هم بگیم کار خاصی نبوده واسه ما ایرانی ها که بد نبوده...نه؟!

7)ToC: این Raid خفن مطمئنا" بعدا" هم تو بازی های دیگه ازش تقلید خواهد شد درست برعکس Raid های دیگه هست! به جای اینکه شما حمله کنید از اول تا آخرش تو یه آرنا هستید و باید دفاع کنید! کم بودن Trash و خفن و سریع بودن باس فایت ها باعث شد ToC هرگز از دل wow باز ها بیرون نره و ToC هم رتبه ی هفتم Top10 ما رو بگیره!

6) Random Battle: هرچند بتلگراند های wotlk یکی از دیگری افتضاح تر بودن ولی این سیستم بتگراند تصادفی انصافا" خیلی خوب از کار در اومده بود! دیگه پلیر ها به یه بتل خاص گیر نمیدن و آیتم PvP گرفتن خیلی آسون تر از قبل میشه...! همین چیزها کافیه تا رتبه ی ششم رو هم بگیره دیگه...!

5) دالاران: شهری که روی هوا شناوره به اندازه ی کافی برای پلیر ها جاذبه پیدا خواهد کرد! چه برسه به این که به این خفنی هم طراحی شده باشه... طراحی هنری دالارن نشون داد بلیزارد همونقدر که به گیم پلی اهمیت میده واسه طراحی هنری بازی هم اهمیت قائله! البته دالاران ارزش داشت تو Top10 ما رتبه ی خیلی بهتری بگیره ولی به خاطر افت فریم و مشکلات لگ توی دالاران به جایگاه پنجم بسنده کرده

4) تلنت ها: قبل از اینکه wotlk بیاد تلنت ها رونمایی شده بود و جون پلیر ها رو به دهن شون رسونده بود! تلنت های آخر هر کلاس توی wotlk به خوبی کار شده بود از 2 تا two hand گرفتن واریور بگیر تا Bacon پالادین و گرگ های شمن و Shadow Dance روگ... پلیر ها بعد از بازی کردن wotlk دقیقا" همون چیزی رو تجربه کردن که انتظارش رو داشتن!

3) Death Knight: دث نایت هم به اندازه ی کافی با بقیه ی کلاس ها تفاوت داشت و هم امکانات و شروع بازی خفنی داشت و واقعا" یکی از نکات مثبت wotlk بود... حالا اکثر پلیر ها یا هیروی اصلی شون دث نایته یا یه Alt دث نایت دارن... تغییر از این خفن تر؟!

2) Dual Talent: تلنت دوگانه یا Dual Talent یکی از بهترین اضافات بازی بود که بدون سروصدای اضافه تو پچ اولدار به بازی اضافه شد و کار پلیر ها رو خیلی خیلی راحت کرد... حرفه ای هایی که هم PvP شون خوب بود هم PvE حالا می تونستن با یه هیرو تمام هنر خودشون رو نشون بدن و پلیر های عادی هم می تونستن 2 تا رول رو ایفا کنن و هر وقت خواستن بین شون سوئیچ کنن... این کار ارزش بازی با یه هیرو رو خیلی برد بالا... اصلا" نمی دونم ما قبلا" بدون Dual Talent چجوری بازی می کردیم؟!!

1) Dungeon Finder: و اما بهترین و خفن ترین اتفاق تو wotlk همین ابزار نه چندان پیشرفته ای بود که تو پچ Fall Of The Lich King در اختیار پلیر ها گذاشته شد... بدون سرو صدا و جاروجنجال اضافه وارد بازی شد و گیم پلی wow رو تغییر داد! شیوه ی لول آپ رو عوض کرد... خیلی از پلیر ها رو مجاب کرد که غیر از DPS رول های دیگه رو هم امتحان کنن(حتی اگه شده واسه سرعت بیشتر Join شدن) و برای هیرو های لول هشتاد هم خیلی بهتر شد... دیگه لازم نیست حتما" تو یه گیلد باشین یا با دوستاتون باشید تا پیشرفت کنید... Dungeon Finder این امکان رو به شما میده که از همه ی دنیای وارکرفت... و حتی از ریلم های دیگه بازیکن پیدا کنید... با Dungeon Finder میشه با سرعت بیشتری لول آپ کرد... سریع تر آیتم گرفت... دوست پیدا کرد و خیلی چیزای دیگه...

wotlk تغییرات مزخرفی هم داشت... مثل اینسکریپشن که واقعا" شغل افتضاحی بود یا مثل بتل گراند های جدید که که با وجود امکانات جدید هیچکدوم Fun بودن و لذت بخش بودن Warsong Gluch یا Eye Of The Storm رو نداشتن...

ولی درکل wotlk اکسپنشن خفنی بود

تا ببینیم Cataclysm چی از آب در میاد...

علی عبدالمالکی بازدید : 426 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 421 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 524 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
علی عبدالمالکی بازدید : 391 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 




بیست سال قبل یعنی 1991 سه دانشجوی تحصیل کرده در دانشگاه لس‌انجلس تصمیم می‌گیرند تا پا به عرصه‌ی بازی سازی بگذارند و شرکتی تاسیس کنند.


هدف اصلی آنها این بود که بازی‌های جذاب بسازند و محصول خود لذت ببرند. در ابتدا این کمپانی را Silicon and Synapse نامیدند ولی بعدها به اسم Blizzard Entertainment تغییر نام داد. بنیان‌ گذاران بلیزارد مارک موهیم، فرانک پیرس و الن ادم بودند.

بازی‌های به یادماندنی زیادی از این شرکت منتشر شده است که می‌توان از پیش‌قراول ‌های آنان به سری دنیای وارکرفت، دایبلو و استارکرفت اشاره کرد.

حال پس از گذشت دو دهه این شرکتی به غولی در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است که روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، با قومیت‌ها و نژادها و زبان‌های مختلف مشغول به انجام بازی‌های آنها هستند.

اکنون در سال 2011 میلادی بلیزارد تصمیم گرفته است که بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت را جشن بگیرد. طی این برنامه به تاریخچه‌ی بازی‌های گذشته نگاهی انداخته می‌شود، مسابقه‌ای جهانی برگزار می‌شود، گالری تصاویری از دستاوردها و همچنین پیشرفت‌های شرکت در زمینه‌ی بازی راه اندازی می‌شود. خلاصه‌ی کلام اینکه بلیزارد قصد نقش آفرینی از نوع حماسه‌ای دارد.

 مارک و فرانک پیغامی منتشر کردند؛ مبنی بر اینکه از پیشرفت شرکت تا به اینجا بسیار خرسند هستند و اینکه برنامه‌های سالگرد طی هفته‌ی آینده انجام خواهد شد.

منبع :
www.Revolt.ir

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی سایت بازی سنتر یکی از اولین سایت های بازی های رایانه ای در ایران است که روز به روز به فعالیت خود می افزاید تا موجب رضایت شما بازدید کنندگان گرامی باشد. از شما بازدید کنندگان گرامی تقاضا داریم که هنگام بازدید از سایت ما را از نظرات خود بی دریغ نسازید زیرا نظرات شما باعث میشود که سایت هر چه بهتر اداره شود با تشکر مدیر سایت بازی سنتر M13
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سایت راضی هستید؟
    بیشتر درباره ی چه بازی هایی مطلب در سایت قرار بدهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1223
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 2851
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 378
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,754
  • بازدید ماه : 6,877
  • بازدید سال : 91,973
  • بازدید کلی : 3,702,829
  • کدهای اختصاصی
    كانتر آنلاين
    دانلود کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود پچ کانتر استرایک
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    دانلود آخرین نسخه Sxe-Injected
    counter-strike.ir
    DownLoadDOWNLAOD

    آموزش آنلاین بازی کردن
    counter-strike.ir
    See MoreDOWNLAOD